Monday, December 1, 2008

Henna oh Henna!



Ini jari-jemari aku. Diam! Aku tau jari aku tidak runcing! Bukan tujuan utama aku untuk kamu membincangkannya di sini.

Aku mahu bercerita pasal inai di kuku jari aku itu sahaja. Aku suka! (hah! memang aku puji inai di situ.) Aku beberapa hari ini gila make-up kuku jari tangan ku dengan inai atau liquid henna. Semua teman di ofis atau teman sebilik aku gila henna ini macam aku juga. lol

Jangan cakap aku tidak ada kerja pulak okey. Ermm..okey, memang aku tidak ada kerja sebenarnya. Biasanya aku akan touch up jari aku bila tidak ada kerja yang hendak dibuat.

Aku tak sedar pulak bila masa aku mula suka buat kerja-kerja semacam ini. Tapi memang puas. Pengaruh teman-teman sepejabat memang kuat kesannya. Aku akui.

Dan biasanya perbuatan-perbuatan mencantikkan bahagian-bahagian tubuh ini turut akan mempengaruhi teman sebilik aku.



Tengok. Yang belakang tu, jari-jemari milik teman sebilik aku. Masing-masing tak ada kerja. Bosan saja malam-malam macam ni kalau tiada cerita menarik di Astro.

Kan aku sudah cakap. Dia juga terliur tengok kuku jari tangan ku yang berinai itu (hehehehe..).