Wednesday, October 22, 2008

Semua Orang Pun Sibuk!

Pengerusi kelab cadang aku buat badminton match untuk crew.
" I cadang saja. Bukan suruh buat pun.."
Aku tahu. Itu ayat memujuk. Ayat hint untuk aku. Tapi tak apa. Aku boleh buat. Sambil lepak-lepak di cubicle seorang rakan ofis, berbincang pasal match yang akan di organize, Second Boss aku menjenguk. Sekejap tengok kalendar, sekejap tengok mind mapping yang aku dan rakan ku buat, sekejap....ahh, malas la aku nak tengok dia ni.
" Err..saya bukan apa, saja nak cadang saja.. (lorr..cadang lagi), kita tak nak buat trip ke mana-mana ke kali ni? " tanya boss aku ni tiba-tiba.
" Tak nak buat tip ke Terengganu ke, Kelantan ke.... sebab saya akan ke International Endurence awal November ni.." celah dia lagi.

Whoa! Meriahnya kalau betul-betul jadi trip tu. Sebenarnya perbualan kami bukan terhenti di situ saja, cuma aku saja malas menulis. Seronok berangan-angan pasal trip tu. Ermm...tak perlulah aku turun training nanti. LoL