Monday, October 13, 2008

Aku Masih di Sini

Aku masih lagi bertungkus-lumus untuk siapkan meeting report yang dah beberapa hari tak abis-abis lagi. Banyak siot!

Aku masih di ofis. Jam di meja aku ni sudah pukul 9.45 malam (tapi jam dinding aku ni, masih awal..baru pukul 5.30..tak tahu la 5.30 pagi atau petang. ntah bila aku nak tukar bateri jam ni).Esok boss aku akan mula masuk ofis setelah beberapa hari outstation ( ke Medan, Indonesia katanya), dan report aku belum lagi siap. Tahu saja la, sebelum mula sesuatu kerja..ada saja halangan. Nak buat air lah, nak check emel lah. ;)

Tapi tak kisah lah. Aku tau boss aku tak akan marah kalau report ini tidak siap. Dia sentiasa faham. Aku sibuk. Crew yang lain pun sibuk. Patutnya report ni pun kerja dia. Aku terpaksa take over sebab dia outstation (ke Medan, Indonesia). Harap-harap dia tidak lupa aku yang bertungkus-lumus ni, dan harap-harap juga ada lah ole-ole untuk aku..heh! (boss, aku nak kain sutera Indonesia dua pasang, jus markisa satu botol pun sudah cukup, kek lapis Indonesia dua kotak...)

Ermm..sudah jam 10 malam. Baik aku sambung report ni... dan air teh aku ni pun dah nak habis. Aku pergi buat air sekejap!