Monday, October 20, 2008

Lemaskan Ruang Minda Ku Dengan Hot Chocolate..

Pagi ini dah dua kali aku ke tandas. Perkara yang jarang-jarang berlaku bagi aktiviti normal di waktu pagi. Penangan mee goreng mamak ekstra pedas yang aku order semalam benar-benar melumpuhkan sistem perkumuhan ku.

Kesian Doc. Dia order mee goreng biasa. Tapi, biasala kalau makan kat kedai ni..goreng satu kuali. Minta benda lain, tapi rasa sama saja. At last, dia sakit perut (tapi aku tak rasa apa-apa lagi waktu itu..heh!).

***
Kerja apa pun belum buat. Banyak betul gangguan. Cuma masalah-masalah teknikal kecil-kecil saja yang sudah settle. Coach aku datang ofis tadi. Dari ruang depan aku lari ke bahagian stor. Mengelak dari berjumpa dia. Tak mahu aku jumpa dia. Ada saja cerita (boring..) yang akan diluahkan kat aku (bosan tau tak..!). Tolong la coach..kalau ada apa-apa yang nak disampaikan, kamu tunggu saja sesi latihan kita yang akan bermula awal November ini ya!

Sudah. Masa untuk aku sambung kerja. Eh!?..aku belum mula apa-apa pun lagi.

Okey, aku nak mula buat kerja ni.

(duhh..hot chocolate aku tertinggal di pantry...)