Wednesday, October 15, 2008

Blues Pagi Aku II

Kabus tebal pagi ini. Cecah tanah.
Perkara biasa di sini jika malam tadi hujan lebat. Aku suka suasana ini. Seperti berada di kawasan peranginan lagaknya.
Crew yang lain sudah mula sibuk sejak beberapa hari lepas. Terpaksa bekerja hingga lewat malam. Hari ini paling sibuk! Tapi seperti biasa juga, mereka masih lagi berlagak macam tiada apa-apa. Jam menunjukkan ke angka 8.18 pagi. Oh! masih awal. Kerja akan bermula jam 9.Pagi-pagi lagi beberapa rakan ofis aku bising pasal harga petrol yang turun lagi 15 sen. Ahh..kerajaan. Apa agenda kamu sebenarnya. Sudah lah..malas aku pening kan otak aku pagi-pagi blues ini.
Sekali lagi, seperti biasa, hari yang sibuk pasti ada sesuatu yang percuma (baca : tajaan atau sponsor). Dan sama juga di sini, sarapan percuma adalah satu kemestian..
" Weii...bila boleh breakfast ni.." Itulah agenda aku sebenarnya. Oo la la..! :P