Thursday, April 28, 2011

Lagi Janggal

Malam ini aku akan ke KL bersama sepasang 'love bird'. Kawan-kawan aku juga. Tapi tetap terasa awkward bila berada di antara mereka. Aku sebolehnya tidak mahu mengganggu sebarang aktiviti yang melibatkan 'pasangan kekasih' kerana tidak selesa. Terasa asing sangat. Tapi, kerana aku ada agenda lain, perjalanan malam ini yang aku jangka akan membawa aku ke zon pelik, tidak akan mengganggu perasaan. Aku hanya perlu membawa beberapa peralatan sebagai bekal tika bosan. Tidak mengapa, seat belakang kereta, hanya aku seorang. Gamak bosan sangat, aku tidur saja. 

Aku berani mengambil risiko kerana tahu ada teman-teman lain yang boleh entertain aku di sana. Jadi, tidak mengapa kalau setibanya aku di KL nanti, aku boleh rancang aktiviti sendiri bersama teman-teman yang lain.