Wednesday, November 25, 2009

Alahai Kamu..

Aku curi-curi mengulat ke ofis lama selepas exam tadi. Bukan apa, teringatkan makde di rumah asyik hint pada aku pasal air BioAura. Jadi aku berlakon sedikit ala-ala muka tak malu datang juga ke ofis lama untuk tahan air itu 2 tong yang makde bekalkan kepada aku hampir sebulan lepas.

Ofis aku bukan tak mampu pasang water filter ni cuma bajet sudah terlebih semasa beli fridge 2 pintu yang permukaannya bercermin. Itu nasib baik tak beli yang ada mini t.v di pintu fridge. Kalau di rumah aku, tiada siapa mahu sponsor untuk pasang BioAura termasuklah aku. Heh!

Apa kamu tengok? Ini anak kera yang ditinggalkan ibu di ofis lama aku. Kawan aku tanpa toleh kiri kanan terus sambar buat anak angkat. Tengoklah sendiri. Sayang punya pasal sampai sanggup ke salon untuk buat gaya ala rambut Punk dan bertindik. Itu belum kira mata lagi. Contact lens! (Bab lens tu aku saja tambah bagi sedapkan cerita) Gila lah kawan-kawan aku nih!

Anak kera ini bakal memulakan percutian pertamanya ke Port Dickson sebab ofis lama aku akan buat Family Day di sana.

Semasa kawan aku sibuk load tong air BioAura ke dalam kereta, ada anak burung yang sesat jatuh berdekatan kami. Aku sendiri mula confius. Banyak pulak benda-benda comel yang terjah bila aku mahu balik. Ahh, rindunya pada kamu!